Baza wiedzy

Jak założyć sklep internetowy?

Rynek e-commerce od lat dynamicznie się rozwija, a liczba nowych sklepów internetowych stale rośnie. W 2023 roku założono ich blisko 8 tysięcy, co sprawiło, że …

WCAG 2.1 – wytyczne, na czym polega? Kto i do kiedy musi wdrożyć?

Nie ulega wątpliwości, że nasze współczesne życie w dużej mierze odbywa się w przestrzeni internetowej. Stanowi ona nie tylko kluczowe źródło pozyskiwania wiedzy, ale jest …

Analiza SWOT, czyli jak świadomie zbudować strategię marketingową

W dynamicznym świecie biznesu, skuteczna strategia marketingowa jest kluczem do sukcesu. Analiza SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) to narzędzie, które pozwala świadomie zbudować tę strategię, …

Ile kosztuje strona internetowa?

Zastanawiasz się nad własną stroną internetową, ale nie wiesz, jaki budżet na to przeznaczyć? Ile tak naprawdę kosztuje stworzenie i utrzymanie strony internetowej? Zebraliśmy wszystkie …

Czy Twoja strona internetowa jest przygotowana, aby skutecznie pozyskiwać klientów?

Czy posiadasz stronę internetową dla swojego biznesu? Czekasz na setki setek wypełnionych formularzy? Dowiedz się, jakie wymagania powinna spełniać Twoja strona internetowa!

Strategia remarketingowa w B2B: jak skutecznie przyciągnąć klientów?

Remarketing w Google czy na Facebooku to kluczowy element strategii każdej firmy B2B. Dowiedz się jak zmaksymalizować jego potencjał i przekuć zainteresowanie w realne konwersje. Odkryj sposoby na skuteczne wykorzystanie tej strategii!

Jak zwiększyć sprzedaż B2B? Proces zakupowy klienta B2B – najnowszy raport

Sukces sprzedaży B2B zależy od zrozumienia czym jest proces zakupowy. Firmy, które patrzą na sprzedaż oczami klienta, lepiej dostosowują działania. Sprawdź i zwiększ skuteczność konwersji!

Obsługa posprzedażowa w e-commerce, czyli jak nie stracić klienta po jednorazowej sprzedaży?

Obsługa klienta wcale nie kończy się wraz z udaną transakcją. Pozyskanie wiernych klientów jest możliwe przy uwzględnieniu obsługi posprzedażowej. Sprawdź jak skutecznie utrzymać klienta!

Jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO

Skuteczna optymalizacja strony to znacznie więcej niż zwiększenie liczby organicznych odwiedzin. To lepsze dotarcie do użytkowników, którzy są zainteresowani Twoim biznesem. Dowiedz się jak przeprowadzić audyt SEO!

Influencer marketing – jakie korzyści przyniesie dla Twojego sklepu e-commerce?

Chcesz osiągnąć przewagę wśród konkurencji? Rozwijaj influencer marketing – kluczowe działanie w marketingu internetowym. Sprawdź z jakimi influencerami warto podjąć współpracę!

Po co prowadzić social media dla firmy B2B?

Odkryj potencjał social media dla firm B2B! Stań się liderem w branży i zwiększ swoje zyski. Sprawdź, jak kampania B2B pomoże Ci pozyskiwać nowych klientów. Odmień Swój biznes!

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce w czasach kryzysu?

Zapomnij o porzuconych koszykach! Odkryj tajniki skutecznej sprzedaży online, wykorzystując potencjał social media. Dowiedz się jak zwiększyć zyski i zbudować lojalność klientów.

Jak pozyskać leady sprzedażowe poprzez Social Media? – część 1

Chcesz efektywnie pozyskiwać klientów? Leady sprzedażowe są nieodłącznym elementem skutecznego działania. Sprawdź nasze procesowe podejście do kanałów Social Media!

Czym jest UX, czyli jak powinna być zaprojektowana Twoja strona internetowa?

Odkryj tajniki tworzenia strony internetowej, która zachwyci użytkowników! Sprawdź, jak projektować UX, by wyróżnić się na rynku cyfrowym i zbudować lojalność klientów.

Czy kampania wizerunkowa opłaca się nowym firmom?

Odkryj tajniki skutecznej reklamy dla nowych firm! Kampania wizerunkowa czy generowanie leadów? Dowiedz się, jak dotrzeć do swojej grupy odbiorczej. Zainspiruj się przykładami i buduj markę. Odkryj Swoją drogę do sukcesu!

Jak tworzyć content?

“Content is king” jak powiedział Bill Gates. Marketing treści jest zdecydowanie jednym z najważniejszych aspektów marketingu internetowego. Nie wiesz jakie treści udostępniać na swojej stronie …

Jak przyciągnąć klientów do swojej firmy e-commerce?

Jesteś właścicielem sklepu e-commerce, a mimo niemałego budżetu przeznaczonego na reklamę, Twój sklep nie sprzedaje? Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się, jak przyciągnąć klientów do …

Jak skutecznie reklamować się na Facebooku

Facebook nadal utrzymuje pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszej platformy mediów społecznościowych na świecie. Serwis może pochwalić się ponad 1.9 mld aktywnych użytkowników dziennie, a w …

Kanibalizacja treści – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie Twojej witryny

Słowa kluczowe niezaprzeczalnie są Twoim kluczem do sukcesu w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać o umiejętnym ich wykorzystaniu, ponieważ optymalizacja treści na kilku podstronach pod kątem …

TikTok Ads – jak skutecznie reklamować się na TikToku’u

TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie. Jak podaje Sensor Tower w raporcie Q1 2022: Store Intelligence Data Digest, TikTok to najczęściej pobierana …

Lejek marketingowy – jak z niego korzystać?

Poznaj lejek marketingowy, klucz do sukcesu w e-marketingu. Dowiedz się, jak różni się B2B od B2C i jak efektywnie zdobyć klientów. Odkryj strategie, które działają.

Jak pisać, żeby Facebook lubił nasze treści?

Jak wiadomo okres pandemii to okres rozkwitu załatwiania spraw online, a także czas wielkiego bum dla e-commerse oraz Social Selling. Skoro wizyta u lekarza może …

Zwiększenie sprzedaży dzięki Google Ads

Jak wiadomo Google Ads to obecnie potentat w systemach reklamowych umożliwiający dotarcie do konkretnego użytkownika według jego potrzeb oraz preferencji. Kiedyś Google Adwords, a obecnie …

Dlaczego warto zrobić landing page?

Landing page to inaczej strona docelowa, na którą można kierować odbiorców pozyskanych dzięki działającej reklamie. Główna strona internetowa lub sklep internetowy, które posiada dana marka, …

Jak wybrać domenę sklepu internetowego?

Wybór domeny jest niezwykle ważny w procesie tworzenia wizerunku danej marki. Dobrze dobrana jest również świetnym sposobem do dotarcia do znacznie większej liczby klientów. W …

Jak znaleźć grupę docelową?

Aby wszelkie działania marketingowe miały sens, trzeba wcześniej określić tzw. personę firmy, czyli klienta idealnego, którego zainteresuje oferta firmy. Biorąc pod uwagę social media marketing …

Jak wybrać agencję marketingową?

Masz swoją firmę. Dopiero zaczynasz lub siedzisz w branży już wiele lat. Właśnie orientujesz się, że potrzebujesz wsparcia marketingowego.  Podpowiadamy, jak wybrać agencję marketingową  Samo …

Czy zawsze warto zainwestować w social media marketing?

Działalność w social media jest w obecnych czasach niezwykla ważna jeżeli chcemy tworzyć pozytywny wizerunek firmy. Dlaczego warto? Social media marketing to przede wszystkim reklamy. Obecnie …

Zintegrowany e-marketing

Działania w sieci powinny być nie tylko ściśle określone, ale również zintegrowane. Co oznacza termin zintegrowany marketing? Najprościej można określić go sumą różnych działań, jakie …

Wizerunek firmy w Internecie – wirtualny świat?

Wizerunek to sposób, w jaki dany produkt, usługa, firma lub osoba będą odbierane przez potencjalnych klientów. Zakładając swoją firmę staramy się, aby każdy jej szczegół był wystarczająco dobrze dopracowany. Starannie dobieramy pracowników i tworzymy miejsce, które pozwoli realizować nasze wszystkie zamierzone cele.

Wideo marketing – czyli coś się kręci

Jeśli mowa o strategiach w marketingu internetowym to wideo marketing, jest zdecydowanie jedną z nich. Publikowane treści mają przyciągać uwagę i sprawić, że potencjalny klient zainteresuje się naszą ofertą. Barwne, czasem kontrowersyjne i trafiające w konkretne potrzeby na rynku internetowym, takie właśnie mają być treści prezentowane w materiałach wideo. Mają spełniać główne założenia, jakie stawia firma i być wizytówką tego, na czym znamy się najlepiej.

Pozycjonowanie w kampaniach SEM – co to jest i jakie daje efekty?

SEO, SEM, marketing – to pojęcia, z którymi musi zmierzyć się każdy, kto startuje z biznesem lub chce go rozwinąć, jednak do tej pory nie prowadził działań w sieci. Czym jest SEO, a czym SEM? Czym się od siebie różnią? W jaki sposób podejść do pozycjonowania w obu przypadkach?

Social media marketing – po co to robić i z czym się to je?

Marketing jest wszechobecny – to niezaprzeczalny fakt. Ulotki, komunikaty przez głośniki w sklepach i galeriach, kolorowe neony przykuwające uwagę, promocje i programy lojalnościowe, a nawet zapach charakterystyczny dla danej marki – wszystko to elementy marketingu, mające na celu przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić go do skorzystania z usługi/zakupu towaru. Kanałem pozwalającym na bardzo skuteczne działania marketingowe jest Internet i social media marketing. O co w tym chodzi?

Marketing? A na co to komu?

Niestety, ale każdy potrzebuje marketingu. Najprawdopodobniej wszyscy go mają. Choć czasem nieświadomie, to jednak każdy prowadzi swoiste działania marketingowe. Przecież każdy przedsiębiorca stara się o …