Zintegrowany e-marketing

Działania w sieci powinny być nie tylko ściśle określone, ale również zintegrowane. Co oznacza termin zintegrowany marketing? Najprościej można określić go sumą różnych działań, jakie powinny być prowadzone w celu zwiększenia widoczności, responsywności oraz skuteczności danej firmy.

Zintegrowany e-marketing – dlaczego jest tak ważny?

Wszystkie firmy starają się rozwijać w przestrzeni internetowej, przede wszystkim dlatego, że jest to łatwy i szybki sposób uzyskiwania informacji, zamawiania produktów, analizowania cen. Z punktu widzenia odbiorcy motywem przewodnim zawsze będzie stwierdzenie – im szybciej, tym lepiej. Jednak ilość konkurencji na rynku internetowym przybywa z każdą chwilą coraz więcej. Właśnie dlatego prowadzenie zintegrowanego marketingu to działanie na wszystkich płaszczyznach, o które musimy zadbać, otwierając się na przestrzeń internetową.

Założenie strony internetowej to podstawa, nasza oferta potrzebuje odpowiedniego miejsca, aby wybrzmieć graficznie. Dobrze prowadzony sklep internetowy już samą częścią wizualną zachęci do zakupów. Social Media to kolejna podstawa, ale tym razem w komunikacji między firmą a odbiorcą. Jednak tutaj należy zwrócić uwagę na cel ich prowadzenia. Facebook lub Instagram nie zastąpi nam sklepu internetowego/strony. To wyjątkowe miejsce historii produktów, firmy oraz relacji, o którą będziemy się starać z potencjalnym klientem. Firma, która chce wzbudzić zaufanie, potrzebuje komunikacji i nawet jeśli odnosimy wrażenie, że działania wymagają zbyt kosztownego inwestowania to właśnie na tym etapie łączymy już 3 platformy w jeden spójny obraz, a mianowicie posiadamy widoczną ofertę (strona), produkty (sklep) oraz najważniejsze Klienta (Social Media). Kolejne etapy to równie sprawnie prowadzone Facebook Ads i Google Ads. To, na której pozycji w wyszukiwarce pojawi się nasza firma na tle konkurencji, oznacza w skrócie: kogo pierwszego zauważę będąc potencjalnym klientem, tego uznam za autorytet.

Jako firma zajmująca się marketingiem, otworzyliśmy się również na zintegrowany marketing, aby kompleksowo zająć się wdrażaniem marki. Czego dotyczą nasze działania?

  • Stworzenie strony internetowej
  • Wdrożenie sklepu internetowego
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Pozycjonowanie
  • Filmy marketingowe
  • Social Media
  • Sesje zdjęciowe
  • Przygotowanie strategii marketingowej
  • Identyfikacja wizualna
  • Moodboard
  • Aplikacje
  • Grafika (ulotki, banery)
  • Marketing szeptany
  • Utrzymywanie relacji z odbiorcami

Dzięki prowadzeniu tak wielu różnorodnych gałęzi marketingu, każda firma, niezależnie czy jest już w sieci, czy dopiero się pojawi, ma możliwość zbudowania silnej i stałej pozycji.