Analityka marketingowa

Analityka marketingowa to kluczowy element każdej skutecznej strategii marketingowej.

W Brand New Brand doskonale rozumiemy, jak ważne jest zbieranie, analizowanie i interpretowanie danych dotyczących działań reklamowych i kampanii internetowych.

Dzięki analityce marketingowej możemy lepiej zrozumieć naszych klientów, ich potrzeby i preferencje, a także ocenić skuteczność naszych działań.

Darmowa konsultacja

Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.






    Co możesz osiągnąć dzięki analityce marketingowej?

    W Brand New Brand wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, aby śledzić efektywność naszych reklam, identyfikować kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i doskonalić strategie marketingowe. Analizujemy różnorodne dane, takie jak kliknięcia, konwersje, koszty oraz profile i zachowania użytkowników, aby dostarczyć naszym klientom cenną wiedzę, która wspiera podejmowanie decyzji opartych na danych.

    W przypadku reklam na Facebook Ads, wykorzystujemy narzędzie Facebook Pixel, które umożliwia nam monitorowanie efektywności reklam na tej platformie. Przeprowadzamy analizę kluczowych wskaźników, takich jak zasięg, zaangażowanie, konwersje oraz koszty, aby zidentyfikować optymalne strategie reklamowe dostosowane do potrzeb naszych klientów. Ponadto, oferujemy usługę segmentacji grup docelowych, co pozwala nam dotrzeć do właściwego segmentu klientów, dostarczając im spersonalizowane komunikaty reklamowe.

    Dzięki analityce marketingowej możesz monitorować i oceniać skuteczność swoich kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym. Dostarczamy raporty i analizy, które pomogą Ci podjąć decyzje dotyczące budżetu reklamowego i optymalizacji kampanii.

    logo-shadow

    Co zyskujesz pracując z
    Brand new Brand?

    Szukasz pomocy w działaniach marketingowych? Wybierz profesjonalistów z długoletnim doświadczeniem i wielką wiedzą! Brand New Brand to przede wszystkim ludzie skupieni na Twoim sukcesie. Warto NAS wybrać również dlatego, że:

    • Jesteśmy agencją marketingową, dzięki czemu zajmujemy się każdym aspektem działań w marketingu internetowym, Wiemy jak łączyć ze sobą różne działania mające ten sam cel.
    • Dokładnie śledzimy zachowania użytkownika – zarówno te bezpośrednie, czyli takie, w których widzimy jak zachowuje się na stronie, jak i pośrednie, czyli takie, które pokazują w jaki sposób użytkownik trafił na witrynę.
    • Kontrolujemy źródła ruchu na witrynę i reagujemy od razu, gdy dostrzeżemy nieprawidłowość oraz korygujemy wszystkie błędy.
    • Przepracowaliśmy już setki przypadków naszych Klientów. Prawdopodobnie mamy gotowe rozwiązanie na Twój problem.
    • Rozumiemy biznes i jego elementy, współpracowaliśmy do tej pory z wieloma branżami, a nasze doświadczenie przekładamy na pracę.
    • Jesteśmy ekspertami, dzięki czemu możesz liczyć na ciągłe wsparcie merytoryczne, np. w formie doradztwa.

    Jak działamy?

    Nasza strategia zawarta jest w konkretnym planie:

    Brief i analiza

    Przeprowadzamy szczegółowy wywiad, w celu pozyskania jak najwięcej informacji o Twojej firmie. Analizujemy dotychczasowe działania marketingowe, przekazane informację oraz konkurencję.Wspólnie określamy do kogo chcemy dotrzeć oraz jakie problemy/wyzwania/potrzeby ma osoba, której kontakt chcemy pozyskać.

    Doradztwo i konfiguracja narzędzi

    Google Analytics jest podstawowym narzędziem analityki internetowej zarówno dla nas, jak i dla Ciebie. Masz je już w użyciu? Jeśli tak, chcemy Ci pomóc w pełnym wykorzystaniu jego potencjału, poprzez zaawansowaną konfigurację oraz analizę raportów dotyczących konwersji, abyś mógł czerpać pełną korzyść z dostępnych informacji.

    Wdrożenie i optymalizacja

    Analityka konwersji opiera się na gromadzeniu różnorodnych danych z różnych źródeł. Obejmuje to zarówno dane ilościowe, takie jak liczba odwiedzin, porzucenia koszyka czy rejestracje, jak i dane jakościowe, które opisują doświadczenia użytkowników na stronie lub w trakcie procesu konwersji. 

    mindmap

    Skonsultuj swój pomysł na Kampanię Facebook Ads

    Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy
    nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?

    conversation

    Jaki cel chcesz osiągnąć?

    Dzięki analityce internetowej pozyskujemy dane o użytkownikach strony, a następnie je analizujemy i wykorzystujemy w późniejszym usprawnianiu strony. 

    Sprzedaż
    e-commerce

    Planujemy i realizujemy kampanie promocyjne dla nowych produktów i marek. Naszym celem jest opracowanie strategii oraz zwiększenie Twojej sprzedaży online.

    Sprzedaż
    e-commerce

    Planujemy i realizujemy kampanie promocyjne dla nowych produktów i marek. Naszym celem jest opracowanie strategii oraz zwiększenie Twojej sprzedaży online.

    Pozyskiwanie leadów

    Dzięki dopasowaniu kampanii do lejka marketingowego, możesz w szybki sposób zwiększyć napływ kwalifikowanych leadów do Twojego działu handlowego.

    Pozyskiwanie leadów

    Dzięki dopasowaniu kampanii do lejka marketingowego, możesz w szybki sposób zwiększyć napływ kwalifikowanych leadów do Twojego działu handlowego.

    Employer branding

    Od zawsze najlepsi chcą pracować z najlepszymi. Dlatego daj się poznać swoim przyszłym pracownikom jako lider rynku.

    Employer branding

    Od zawsze najlepsi chcą pracować z najlepszymi. Dlatego daj się poznać swoim przyszłym pracownikom jako lider rynku.

    Najczęściej zadawane pytania

    Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie, przetwarzanie oraz analizę informacji związanych z działaniami online, użytkownikami oraz stronami internetowymi.

    Do podstawowej analizy użytkownika można skutecznie wykorzystać Google Analytics. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanych badań, niezastąpione okażą się narzędzia generujące mapy ciepła i nagrywające sesje na stronie, takie jak Yandex Metrica, Mouseflow czy Hotjar.

    Analityka internetowa przyczynia się do zbierania, analizy oraz interpretacji danych związanych z ruchem na stronie internetowej. Dzięki temu można zrozumieć zachowania użytkowników i doskonalić działania online.

    Wyznajemy zasadę WIN WIN, dlatego naszym celem jest to, aby Klient chciał z nami współpracować, a nie musiał. Umowy zawieramy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia po trzech miesiącach współpracy.

    Nasze realizacje

    Chcesz zobaczyć nasze dotychczasowe projekty? Sprawdź nasze portfolio!

    Skontaktuj się z nami

    Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.

    Wypełnij formularz