Baza wiedzy

Jak zwiększyć sprzedaż B2B? Proces zakupowy klienta B2B – najnowszy raport.

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu sukces sprzedaży B2B (Business to Business) zależy w dużej mierze od głębokiego zrozumienia procesu zakupowego. Firmy, które to rozumieją i …

Obsługa posprzedażowa w e-commerce, czyli jak nie stracić klienta po jednorazowej sprzedaży?

Wiele firm uważa, że obsługa klienta kończy się wraz z udaną transakcją. Tak naprawdę jest to dopiero połowa drogi, jaką należy przebyć, aby jednorazowy nabywca …

Jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO

Jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO? Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, ma kluczowe znaczenie dla osiągania wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki SEO możesz zrozumieć, dlaczego …

Influencer marketing – jakie korzyści przyniesie dla Twojego sklepu e-commerce?

Współczesne przedsiębiorstwa, choć obecne w mediach społecznościowych, często mają problem z przebiciem się pomiędzy liderów swojej branży. Wraz z rozwojem poszukują oni coraz to nowszych …

Po co prowadzić social media dla firmy B2B?

Social Media dla firm produkcyjnych to wciąż błękitny ocean, czyli niewykorzystana przestrzeń rynkowa, w której są ogromne szanse na duży zysk. Zamiast bezsensownie ścigać się …

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce w czasach kryzysu?

Twój sklep internetowy odwiedza dużo użytkowników, ale Twoją zmorą są porzucone koszyki? A może Twoja sprzedaż najzwyczajniej w świecie od jakiegoś czasu spada? W dzisiejszych …

Jak pozyskać leady sprzedażowe poprzez Social Media? – część 1

Leady sprzedażowe są nieodłącznym elementem skutecznego działania Twojego biznesu w XXI wieku. Leady, dzięki odpowiednim działaniom, zmieniają się w klientów, a co za tym idzie …

Czym jest UX, czyli jak powinna być zaprojektowana Twoja strona internetowa?

Produkty cyfrowe są w dzisiejszych czasach chlebem powszednim, a wysoka konkurencyjność sprawia, że wyróżnienie się na rynku ofertą, czy ceną – już nie wystarczy. Dlatego …

Czy kampania wizerunkowa opłaca się nowym firmom?

Nowe firmy nierzadko stoją przed wielkim problemem dotyczącym dotarcia do swojej grupy odbiorczej. Oprócz działań na Social Mediach oraz odpowiedniej optymalizacji SEO, warto zainwestować w …

Jak tworzyć content?

“Content is king” jak powiedział Bill Gates. Marketing treści jest zdecydowanie jednym z najważniejszych aspektów marketingu internetowego. Nie wiesz jakie treści udostępniać na swojej stronie …

Jak przyciągnąć klientów do swojej firmy e-commerce?

Jesteś właścicielem sklepu e-commerce, a mimo niemałego budżetu przeznaczonego na reklamę, Twój sklep nie sprzedaje? Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się, jak przyciągnąć klientów do …

Jak skutecznie reklamować się na Facebooku

Facebook nadal utrzymuje pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszej platformy mediów społecznościowych na świecie. Serwis może pochwalić się ponad 1.9 mld aktywnych użytkowników dziennie, a w …

Kanibalizacja treści – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie Twojej witryny

Słowa kluczowe niezaprzeczalnie są Twoim kluczem do sukcesu w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać o umiejętnym ich wykorzystaniu, ponieważ optymalizacja treści na kilku podstronach pod kątem …

TikTok Ads – jak skutecznie reklamować się na TikToku’u

TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie. Jak podaje Sensor Tower w raporcie Q1 2022: Store Intelligence Data Digest, TikTok to najczęściej pobierana …

Lejek marketingowy – jak z niego korzystać?

Marketing internetowy musi opierać się na odpowiednim planie działania. Ważnym jest, aby określić cel oraz KPI, a także listę zadań, która pomoże nam dojść do …

Jak pisać, żeby Facebook lubił nasze treści?

Jak wiadomo okres pandemii to okres rozkwitu załatwiania spraw online, a także czas wielkiego bum dla e-commerse oraz Social Selling. Skoro wizyta u lekarza może …

Zwiększenie sprzedaży dzięki Google Ads

Jak wiadomo Google Ads to obecnie potentat w systemach reklamowych umożliwiający dotarcie do konkretnego użytkownika według jego potrzeb oraz preferencji. Kiedyś Google Adwords, a obecnie …

Dlaczego warto zrobić landing page?

Landing page to inaczej strona docelowa, na którą można kierować odbiorców pozyskanych dzięki działającej reklamie. Główna strona internetowa lub sklep internetowy, które posiada dana marka, …

Jak wybrać domenę sklepu internetowego?

Wybór domeny jest niezwykle ważny w procesie tworzenia wizerunku danej marki. Dobrze dobrana jest również świetnym sposobem do dotarcia do znacznie większej liczby klientów. W …

Jak znaleźć grupę docelową?

Aby wszelkie działania marketingowe miały sens, trzeba wcześniej określić tzw. personę firmy, czyli klienta idealnego, którego zainteresuje oferta firmy. Biorąc pod uwagę social media marketing …

Jak wybrać agencję marketingową?

Masz swoją firmę. Dopiero zaczynasz lub siedzisz w branży już wiele lat. Właśnie orientujesz się, że potrzebujesz wsparcia marketingowego.  Podpowiadamy, jak wybrać agencję marketingową  Samo …

Czy zawsze warto zainwestować w social media marketing?

Działalność w social media jest w obecnych czasach niezwykla ważna jeżeli chcemy tworzyć pozytywny wizerunek firmy. Dlaczego warto? Social media marketing to przede wszystkim reklamy. Obecnie …

Zintegrowany e-marketing

Działania w sieci powinny być nie tylko ściśle określone, ale również zintegrowane. Co oznacza termin zintegrowany marketing? Najprościej można określić go sumą różnych działań, jakie …

Wizerunek firmy w Internecie – wirtualny świat?

Wizerunek to sposób, w jaki dany produkt, usługa, firma lub osoba będą odbierane przez potencjalnych klientów. Zakładając swoją firmę staramy się, aby każdy jej szczegół był wystarczająco dobrze dopracowany. Starannie dobieramy pracowników i tworzymy miejsce, które pozwoli realizować nasze wszystkie zamierzone cele.

Wideo marketing – czyli coś się kręci

Jeśli mowa o strategiach w marketingu internetowym to wideo marketing, jest zdecydowanie jedną z nich. Publikowane treści mają przyciągać uwagę i sprawić, że potencjalny klient zainteresuje się naszą ofertą. Barwne, czasem kontrowersyjne i trafiające w konkretne potrzeby na rynku internetowym, takie właśnie mają być treści prezentowane w materiałach wideo. Mają spełniać główne założenia, jakie stawia firma i być wizytówką tego, na czym znamy się najlepiej.

Pozycjonowanie w kampaniach SEM – co to jest i jakie daje efekty?

SEO, SEM, marketing – to pojęcia, z którymi musi zmierzyć się każdy, kto startuje z biznesem lub chce go rozwinąć, jednak do tej pory nie prowadził działań w sieci. Czym jest SEO, a czym SEM? Czym się od siebie różnią? W jaki sposób podejść do pozycjonowania w obu przypadkach?

Social media marketing – po co to robić i z czym się to je?

Marketing jest wszechobecny – to niezaprzeczalny fakt. Ulotki, komunikaty przez głośniki w sklepach i galeriach, kolorowe neony przykuwające uwagę, promocje i programy lojalnościowe, a nawet zapach charakterystyczny dla danej marki – wszystko to elementy marketingu, mające na celu przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić go do skorzystania z usługi/zakupu towaru. Kanałem pozwalającym na bardzo skuteczne działania marketingowe jest Internet i social media marketing. O co w tym chodzi?

Marketing? A na co to komu?

Niestety, ale każdy potrzebuje marketingu. Najprawdopodobniej wszyscy go mają. Choć czasem nieświadomie, to jednak każdy prowadzi swoiste działania marketingowe. Przecież każdy przedsiębiorca stara się o …