Content marketing
Regularnie tworzymy oraz publikujemy atrakcyjne i przydatne treści, które mają za zadanie zainteresować oraz zaciekawić sprecyzowaną przez nas grupę odbiorców.
Dlaczego Warto?
Content marketing, czyli tak zwany marketing treści bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. Celem content marketingu jest nakłonienie odbiorcy do działania, które przyniesie zysk dla Twojej firmy, może to być zachęcenie do zakupu produktu lub usługi.
Marketing treści jest idealnym narzędziem do budowania świadomości marki. Działania, jakie prowadzimy w ramach tworzenia contentu to artykuły na bloga, filmy wideo, poradniki czy infografiki. Odbiorcy lubią samodzielnie szukać takie treści oraz rozpowszechniać je w Social Media.

Blog
Najpopularniejsza oraz najefektywniejsza forma marketingu treści.

Poradniki
Każdy lubi dowiedzieć się czegoś nowego o produkcie/usłudze związaną z twoją marką.

Wideo
Treści wideo są obecnie najatrakcyjniejszą formą content marketingu.
Krok po kroku
Brief
Na tym etapie staramy się dowiedzieć jak najwięcej o Twojej działalności. W tym celu uzupełnimy Brief w formie wywiadu z klientem lub wysyłamy go do samodzielnego wypełnienia.
Harmonogram
Bardzo ważne jest, aby najpierw zaplanować w czasie wszystkie działania z zakresu tworzenia oraz publikacji treści. Użytkownicy przyzwyczajają się do systematyczności otrzymywanych materiałów, jeżeli ta zostanie przerwana, mogą stracić zainteresowanie.
Tworzenie treści
Czasochłonny oraz kreatywny proces tworzenia. Przygotowujemy odpowiednią ilość materiałów z wyprzedzeniem, aby niekorzystne sytuacje losowe nie wpłynęły na ciągłość publikacji. Oczywiście tworzymy też treści na bieżąco odpowiadające aktualnym wydarzeniom lub trendom.
Publikacja
Systematycznie publikujemy przygotowanie treści, aktywnie uczestniczymy w nawiązywaniu kontaktu z użytkownikami, budujemy zaufanie oraz rozpoznawalność marki w sposób przyjazny i nienachalny dla odbiorcy.
Analiza
Sprawdzamy jaki content był najchętniej czytany, co najchętniej było udostępniane w mediach społecznościowych oraz jakie emocje wywołały na użytkownikach zamieszczane treści. Daje nam to wiedzę, co najlepiej sprawdza się na przyszłości.
Ostatnie realizacje
Poniżej prezentujemy kilka ostatnich projektów jakie udało nam się zrealizować. Twój projekt może być następny.