Identyfikacja wizualna
Stworzymy spójny system wizualny i wykreujemy wizerunek Twojej marki na rynku. W tym celu projektujemy logo, kolorystykę, typografię, wzory oraz pomożemy Ci w doborze nazwy dla Twojego nowego biznesu.
Dlaczego Warto?
Dobra identyfikacja wizualna definiuje czy ludzie zauważą Twoją markę spośród morza innych firm. Skutecznie działająca identyfikacja charakteryzuję się chwytliwą nazwą, która będzie prosta do przeczytania i wymówienia, proste do zapamiętania logo, spójna kolorystyka oraz typografia, która nie będzie sprawiała trudności w czytaniu przedstawionych treści.
Wszystkie elementy zapisujemy w postaci księgi identyfikacji wizualnej. Jest to oficjalny zapis wzorców prezentacji firmy, w sposób kompleksowy opisuje elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania. Jest niezbędna, aby wszystkie działania związane z marką były spójne.

Logo
Graficzne przedstawienie nazwy oraz charakteru brzmienia nazwy Twojej marki.

Kolorystyka
Znaczenie kolorów jest bardzo ważne. Ciepłe barwy wzbudzą zaufanie, chłodne przedstawią Cię jako profesjonalistę.

Krój pisma
Definiuje charakter identyfikacji marki, prosta typografia sprawdzi się dla marki biznesowej, natomiast krój artystyczny będzie pasował do marki odzieżowej.
Krok po kroku
Brief
Na tym etapie staramy się dowiedzieć jak najwięcej o Twojej działalności. W tym celu uzupełnimy Brief w formie wywiadu z klientem lub wysyłamy go do samodzielnego wypełnienia.
Zbieranie inspiracji
Na tym etapie szukamy zdjęć, grafik, obrazów oraz projektów, które będą inspiracją do wcześniejszych założeń z briefu. Tworzymy mapę myśli skojarzeń na temat projektu, każdy pomysł może być tym trafionym, nawet kiedy na pierwszy rzut oka wydaje się oderwany od rzeczywistości.
Szkic
Nie ma nic bardziej niezawodnego w procesie twórczym jak kartka papieru i ołówek. Wcześniejsze pomysły wcielamy w życie za pomocą prostych rysunków. Dają one dobry start do dalszego projektowania, bez utarty cennego czasu na ewentualne rewizje naszych pomysłów.
Projekt
Tutaj dzieje się magia. Nasz zdolny grafik, z pozornie chaotycznych informacji, zbiera wszystko w całość i tworzy spójną, przemyślaną, a przede wszystkim dobrze wyglądającą kompozycję.
Księga znaku
Zwana też księgą identyfikacji wizualnej. Wszystkie elementy marki zapisujemy w jednym dokumencie jako zbór zasad i sposobów wykurzania wzorców do prezentacji Twojej firmy.