online shop

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna należy do kluczowych narzędzi kształtowania wizerunku marki lub firmy. System obejmuje symbole, kolory, hasła i schematy używane przez firmę, aby była rozpoznawalna na zewnątrz. Identyfikacja wizualna buduje świadomość marki i kształtuje jej reputację. Konsekwentny wygląd wszystkich elementów graficznych reprezentujących firmę pozytywnie wpływa na jej postrzeganie przez potencjalnych klientów  umożliwiając klientom łatwe rozpoznawanie i trwałe zapamiętywanie marki.

Identyfikacja wizualna to

discount bag

Spójność wizualna, która buduje zaufanie

Wskazujemy na profesjonalizm marki, dbamy o każdy detal i pomagamy w tworzeniu rozpoznawalności marki. Gdy widzowie widzą konsekwentne elementy wizualne na różnych materiałach i platformach, staje się to łatwiejsze do zapamiętania i rozpoznawania marki w tłumie. Kiedy marka prezentuje spójny i profesjonalny wizerunek, buduje wiarygodność w oczach klientów i odbiorców.

info

Silna tożsamość marki, która przemawia do klientów

Sprawiamy, że firma jest łatwo rozpoznawalna w tłumie. To znaczy, że logo, kolorystyka, nazwa i inne elementy identyfikacyjne marki zapadają w pamięć klientów. Kiedy klienci widzą te znaki, od razu kojarzą je z daną marką. Czują się bardziej związani z marką i są bardziej skłonni pozostawać jej wierni, nawet w obliczu konkurencji.

relations

Unikalny wizerunek Twojej marki

Zdefiniujemy dokładnie, kim jest Twoja marka, jakie ma wartości i cele. To pomaga w stworzeniu spójnego wizerunku, który przyciąga konsumentów, którzy identyfikują się z tymi wartościami. Logo, kolorystyka i ogólny design graficzny powinny być unikalne i łatwo rozpoznawalne. To pozwala na szybkie kojarzenie Twojej marki przez klientów.

Czym jest content branding?

  • Media społecznościowe to kanały, dzięki którym możesz efektywnie budować społeczność wokół swojej marki, jak i również skutecznie się reklamować, a co więcej sprzedawać.
  • Aktywnie prowadząc social media, możesz sprawnie kierować ruch na swoją stronę, ponieważ kanały takie jak Facebook czy Instagram zazwyczaj są pierwszym punktem styku odbiorcy z Twoją marką. Pozwalają również na budowanie więzi z Twoimi odbiorcami poprzez posty, stories, rolki czy wiadomości.
  • Strategiczne działanie w social mediach pozwala na prowadzenie kampanii zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych. Podstawą efektywnego działania jest dobór odpowiednich platform, na których będziesz w stanie zrealizować zamierzone cele biznesowe.

Projektowanie logo marki stanowi pierwszy etap, od którego warto rozpocząć budowę tożsamości marki. Symbol, który Cię reprezentuje, powinien przekazywać klientowi najlepsze aspekty działalności. Ma za zadanie budować zaufania i skłaniać potencjalnych klientów do wyboru Twojej oferty. Logo ma być rozpoznawalne od razu i stanowić pierwszy punkt kontaktu z marką.

Księga marki

Księga marki jest zestawem informacji i wytycznych związanych z marką. Pomaga zrozumieć markę oraz wyjaśnia co stoi za jej działaniami i do jakich celów dąży. Księga marki pozwala „wejść w buty twórców marki” i podążyć ścieżką, którą marka kroczy. 

Pliki drukarskie DTP

Realizujemy  zarówno projekty o charakterze prostym, jak i te bardziej złożone, związane z materiałami reklamowymi.  Zajmujemy się projektowaniem materiałów reklamowych, które mogą być wykorzystane w druku, zarówno w formie mało- jak i wielkoformatowej.  Ponadto, tworzymy także materiały przeznaczone do wykorzystania w Internecie,  takie jak, mailingi, grafiki do mediów społecznościowych oraz kampanii online.

Zadbaj o profesjonalny
wizerunek swojej firmy

Profesjonalizm przyczynia się do budowania zaufania klientów, konkurencyjności i długoterminowego sukcesu firmy.

Jak działamy?

Nasza strategia zawarta jest w konkretnym planie:

Analiza Państwa zapotrzebowania

Rozpoczynamy od dokładnej analizy rynku, konkurencji i grupy docelowej, aby zrozumieć, jakie wartości i przesłanie chcesz przekazać.Określamy misję, wartości i cele marki, które będą stanowić fundament jej identyfikacji. Definiujemy unikalne cechy i atuty marki, które można podkreślić w wizualnej komunikacji.

Koncepcja i projekt

Na podstawie analizy i strategii przystępujemy do tworzenia koncepcji identyfikacji wizualnej. Obejmuje to wybór kolorów, czcionek, logotypu oraz ogólnego stylu graficznego, które będą reprezentować markę. Tworzymy logo, które jest łatwo rozpoznawalne i odzwierciedla osobowość marki. Opracowujemy elementy graficzne, takie jak szablony materiały marketingowe, wizytówki, banery reklamowe, które zachowują spójność wizualną.

Wdrożenie i promocja

Wdrożenie identyfikacji wizualnej oznacza jej konsekwentne stosowanie we wszystkich aspektach działalności firmy, zarówno online, jak i offline.Dbamy o to, aby materiały marketingowe, strona internetowa, profile mediów społecznościowych, opakowania produktów i inne elementy były zgodne z nową identyfikacją wizualną. Promujemy nowy wizerunek marki wśród klientów i potencjalnych klientów, aby budować rozpoznawalność i zaangażowanie. To może obejmować kampanie reklamowe, działania na mediach społecznościowych oraz inne środki promocji.

Nasze realizacje

Chcesz zobaczyć nasze dotychczasowe projekty? Sprawdź nasze portfolio!

Opinie naszych Klientów

Zobacz, co inni o nas mówią!

Chcesz, żeby Twój sklep internetowy sprzedawał?

Wypełnij formularz kontaktowy, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą w celu zebrania szczegółowych informacji na temat projektu sklepu internetowego! Stworzymy go z myślą o dopasowaniu do Twoich potrzeb.

Wypełnij formularz