Kampanie Google Ads - Agencja Reklamowa

Kampanie Google Ads

Prowadzimy kampanie Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, produktowej oraz YouTube. Dopasowujemy kampanie do strategii marketingowej oraz Twojej grupy docelowej. Za pomocą Google Ads możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym lub pozyskać dodatkowych Klientów do Twojego biznesu.

Zobacz jak Google Ads może wesprzeć Twój biznes.

Darmowa konsultacja

Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.





    Jak wykorzystać Google Ads w marketingu B2B?

    Marketing B2B powinien odpowiadać na potrzeby Twojej Grupy Docelowej. A gdzie większość ludzi szuka rozwiązania swoich problemów? W wyszukiwarce Google. Dlatego tak ważne jest aby się w niej znaleźć. Dzięki kampanii w Google Ads nie tylko znajdziesz się w wyszukiwarce Google ale od razu pojawisz się na jej najwyższych pozycjach, które są najczęściej klikane przez użytkowników.

    Dlatego jeżeli oferujesz usługi lub produkty, które są wyszukiwane w wyszukiwarce to powinieneś zainwestować w kampanię Google Ads, aby Twoi Klienci trafiali do Ciebie zamiast do Twojej konkurencji. W ten sposób pozyskasz ruch na swoją stronę gdzie będziesz mógł zaprezentować swoją ofertę lub produkt. Dopiero teraz potencjalny Klient będzie mógł podjąć decyzję o kontakcie z Twoją firmą.

    UWAGA: Kampania Google Ads wymaga odpowiednio przygotowanej strony internetowej

    Dzięki kampaniom Google Ads możesz nie tylko pozyskać ruch związany z problemem potencjalnego Klienta, ale również powracać do swoich odbiorców dzięki reklamom remarketingowym (reklamy kroczące, retargetowanie). W sprzedaży B2B proces zakupowy często trwa o wiele dłużej, przez co kiedy Klient odwiedzi Twoją stronę to zapozna się z jej treścią i prawdopodobnie z niej wyjdzie nie dokonując żadnego działania. Dzięki reklamom remarketingowym w Google Ads możesz wrócić do takiego użytkownika z banerem reklamowym, który po kliknięciu przeniesie go do treści powiązanej z głębszą warstwą lejka marketingowego (np.: strona z lead magnetem do pobrania).

    CO ZYSKUJESZ Wybierając BRAND NEW BRAND?

    • Dedykowanego Project Managera, który dba o dobry wynik Twojej kampanii
    • Certyfikowanego specjalistę kampanii Google Ads, który potrafi dopasować formy reklamy do celu, który mamy osiągnąć
    • Doświadczonego Grafika, który przygotuje odpowiednie kreacje reklamowe do Twojej kampanii, tak aby przyciągnęły one Twoich Klientów
    • Zespół specjalistów, którzy zaplanują Twoją kampanię a następnie będą ją optymalizować zgodnie z ustaloną strategią
    • Kompleksową analitykę, która pozwoli określić rentowność kampanii oraz perspektywę rozwoju

    Nie prowadzimy przypadkowych działań. Wdróżmy w Twojej firmie nasze procesy marketingowe, które działają!

    Wywiad i Brief

    Poznajemy Twój cel oraz produkt/usługę. Staramy się jak najwięcej dowiedzieć o Twojej firmie oraz wartościach jakie oferujecie dla swojej grupy docelowej.

    Analiza i research

    Analizujemy Twoje dotychczasowe działania marketingowe, przekazane informację oraz konkurencję. Dzięki temu będziemy wstanie przygotować skuteczną kampanię reklamową.

    System pomiarowy

    Google Ads to kampanie PPC (pay per click). Dlatego tak ważne jest aby wszystkie działania związane z reklamami mierzyć, aby móc jak najlepiej optymalizować budżet i wybierać najbardziej rentowne reklamy.

    Analiza grupy docelowej oraz Buyer Persony

    Wspólnie określamy do kogo chcemy dotrzeć oraz jakie problemy/wyzwania/potrzeby ma osoba, której kontakt chcemy pozyskać

    Strategia i plan działań

    Na podstawie Etapu 2 i 4 researchu oraz analizy opracowujemy strategię, która pozwoli osiągnąć Twój cel. Jest to bardzo ważne aby opracowana strategia dokładnie określała co, komu i kiedy chcemy przekazać w naszych komunikatach marketingowych.

    Wdrożenie kampanii i ciągła optymalizacja

    Na tym etapie mamy już wszystko aby uruchomić kampanię. Tworzymy je zgodnie z ustaloną strategią, testując poszczególne założenia i wybieramy najskuteczniejsze.

    Comiesięczny raport

    Po każdym miesiącu przeprowadzonej kampanii otrzymujesz od nas ręcznie wykonany raport, który zawiera najistotniejsze wskaźniki Twojej kampanii, analizę wyników oraz rekomendację.

    Skonsultuj swój pomysł na
    Kampanię Google Ads

    Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?

    Jaki cel Ty chcesz osiągnąć?

    SPRZEDAŻ

    Kampanie produktowe w systemie Google Ads pozwolą w szybki sposób wyskalować sprzedaż w Twoim e-commerce.

    LEADY

    Dzięki dopasowaniu kampanii do lejka marketingowego, możesz w szybki sposób zwiększyć napływ leadów do Twojego działu handlowego.

    EMPLOYER BRANDING

    Widoczna firma to stabilna firma. Od zawsze najlepsi chcą pracować z najlepszymi. Dlatego daj się poznać swoim przyszłym pracownikom jako lider rynku.

    Czym różni się Google Ads od SEO (pozycjonowanie)?


    Kampanie w systemie Google Ads to płatne reklamy w wyszukiwarce Google, sieci Ad Sense (sieć reklamowa Google), sieci YouTube oraz w reklamach produktowych. Umożliwiają targetowanie użytkowników w zależności od ich zachowań na Twojej stronie internetowej i podsuwanie im adekwatnych treści do ich etapu w Twoim lejku marketingowym. Dodatkowo pierwsze efekty kampanii Google Ads można zobaczyć już po pierwszym miesiącu działań. Natomiast kampanie SEO polegają na zapewnieniu wysokiej pozycji Twojej strony tylko w wyszukiwarce i nie mają możliwości spersonalizowania wyniku wyszukiwania do użytkownika. Pozycjonowanie stron zazwyczaj nie przynosi efektów od razu i wymaga minimum 6 miesięcy aby móc zaobserwować pierwsze wyniki.

    Jaki budżet należy przeznaczyć na kampanię Google Ads?


    Jako, że Google Ads to kampanię typu PPC (pay per click) to należy przewidzieć budżet marketingowy na kliknięcia, które mają skierować potencjalnych Klientów na Twoją stronę. Proponowany budżet określamy zawsze indywidualnie dla każdego projektu na podstawie naszych doświadczeń z podobnych kampanii oraz na podstawie analizy rynku słów kluczowych powiązanych z Twoim produktem/usługą. Nasz zespół zawsze stara się wystartować kampanię z możliwie niskim budżetem, następnie zalecamy jego podniesienie dopiero po osiągnięciu rentowności kampanii (ROI > 100%).

    Ile kosztuje obsługa kampanii Google Ads?


    Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, dlatego wyceniamy działania w zależności od potrzeb Klienta. Aby można było oszacować koszt obsługi kampanii Google Ads przygotowaliśmy cennik z wyszczególnionymi 3 głównymi pakietami. CENNIK

    Na jaki okres zawierana jest umowa?


    Wyznajemy zasadę WIN WIN, dlatego naszym celem jest to, aby Klient chciał z nami współpracować, a nie musiał. Umowy zawieramy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia po trzech miesiącach współpracy.

    Nasze realizacje

    Chcesz zobaczyć nasze dotychczasowe projekty? Sprawdź nasze portfolio!

    Opinie naszych Klientów

    Zobacz, co inni o nas mówią!

    Skonsultuj swój pomysł na
    Kampanię Google Ads

    Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.

    Darmowa konsultacja

    Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.