Wywiad i Brief
Poznajemy Twój cel oraz produkt/usługę. Staramy się jak najwięcej dowiedzieć o Twojej firmie oraz wartościach jakie oferujecie dla swojej grupy docelowej.
Prowadzimy kampanie Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, produktowej oraz YouTube. Dopasowujemy kampanie do strategii marketingowej oraz Twojej grupy docelowej. Za pomocą Google Ads możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym lub pozyskać dodatkowych Klientów do Twojego biznesu.
Zobacz jak Google Ads może wesprzeć Twój biznes.
Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.
Marketing B2B powinien odpowiadać na potrzeby Twojej Grupy Docelowej. A gdzie większość ludzi szuka rozwiązania swoich problemów? W wyszukiwarce Google. Dlatego tak ważne jest aby się w niej znaleźć. Dzięki kampanii w Google Ads nie tylko znajdziesz się w wyszukiwarce Google ale od razu pojawisz się na jej najwyższych pozycjach, które są najczęściej klikane przez użytkowników.
Dlatego jeżeli oferujesz usługi lub produkty, które są wyszukiwane w wyszukiwarce to powinieneś zainwestować w kampanię Google Ads, aby Twoi Klienci trafiali do Ciebie zamiast do Twojej konkurencji. W ten sposób pozyskasz ruch na swoją stronę gdzie będziesz mógł zaprezentować swoją ofertę lub produkt. Dopiero teraz potencjalny Klient będzie mógł podjąć decyzję o kontakcie z Twoją firmą.
UWAGA: Kampania Google Ads wymaga odpowiednio przygotowanej strony internetowej
Dzięki kampaniom Google Ads możesz nie tylko pozyskać ruch związany z problemem potencjalnego Klienta, ale również powracać do swoich odbiorców dzięki reklamom remarketingowym (reklamy kroczące, retargetowanie). W sprzedaży B2B proces zakupowy często trwa o wiele dłużej, przez co kiedy Klient odwiedzi Twoją stronę to zapozna się z jej treścią i prawdopodobnie z niej wyjdzie nie dokonując żadnego działania. Dzięki reklamom remarketingowym w Google Ads możesz wrócić do takiego użytkownika z banerem reklamowym, który po kliknięciu przeniesie go do treści powiązanej z głębszą warstwą lejka marketingowego (np.: strona z lead magnetem do pobrania).
Nie prowadzimy przypadkowych działań. Wdróżmy w Twojej firmie nasze procesy marketingowe, które działają!
Poznajemy Twój cel oraz produkt/usługę. Staramy się jak najwięcej dowiedzieć o Twojej firmie oraz wartościach jakie oferujecie dla swojej grupy docelowej.
Analizujemy Twoje dotychczasowe działania marketingowe, przekazane informację oraz konkurencję. Dzięki temu będziemy wstanie przygotować skuteczną kampanię reklamową.
Google Ads to kampanie PPC (pay per click). Dlatego tak ważne jest aby wszystkie działania związane z reklamami mierzyć, aby móc jak najlepiej optymalizować budżet i wybierać najbardziej rentowne reklamy.
Wspólnie określamy do kogo chcemy dotrzeć oraz jakie problemy/wyzwania/potrzeby ma osoba, której kontakt chcemy pozyskać
Na podstawie Etapu 2 i 4 researchu oraz analizy opracowujemy strategię, która pozwoli osiągnąć Twój cel. Jest to bardzo ważne aby opracowana strategia dokładnie określała co, komu i kiedy chcemy przekazać w naszych komunikatach marketingowych.
Na tym etapie mamy już wszystko aby uruchomić kampanię. Tworzymy je zgodnie z ustaloną strategią, testując poszczególne założenia i wybieramy najskuteczniejsze.
Po każdym miesiącu przeprowadzonej kampanii otrzymujesz od nas ręcznie wykonany raport, który zawiera najistotniejsze wskaźniki Twojej kampanii, analizę wyników oraz rekomendację.
Kampanie produktowe w systemie Google Ads pozwolą w szybki sposób wyskalować sprzedaż w Twoim e-commerce.
Dzięki dopasowaniu kampanii do lejka marketingowego, możesz w szybki sposób zwiększyć napływ leadów do Twojego działu handlowego.
Widoczna firma to stabilna firma. Od zawsze najlepsi chcą pracować z najlepszymi. Dlatego daj się poznać swoim przyszłym pracownikom jako lider rynku.
Kampanie w systemie Google Ads to płatne reklamy w wyszukiwarce Google, sieci Ad Sense (sieć reklamowa Google), sieci YouTube oraz w reklamach produktowych. Umożliwiają targetowanie użytkowników w zależności od ich zachowań na Twojej stronie internetowej i podsuwanie im adekwatnych treści do ich etapu w Twoim lejku marketingowym. Dodatkowo pierwsze efekty kampanii Google Ads można zobaczyć już po pierwszym miesiącu działań. Natomiast kampanie SEO polegają na zapewnieniu wysokiej pozycji Twojej strony tylko w wyszukiwarce i nie mają możliwości spersonalizowania wyniku wyszukiwania do użytkownika. Pozycjonowanie stron zazwyczaj nie przynosi efektów od razu i wymaga minimum 6 miesięcy aby móc zaobserwować pierwsze wyniki.
Jako, że Google Ads to kampanię typu PPC (pay per click) to należy przewidzieć budżet marketingowy na kliknięcia, które mają skierować potencjalnych Klientów na Twoją stronę. Proponowany budżet określamy zawsze indywidualnie dla każdego projektu na podstawie naszych doświadczeń z podobnych kampanii oraz na podstawie analizy rynku słów kluczowych powiązanych z Twoim produktem/usługą. Nasz zespół zawsze stara się wystartować kampanię z możliwie niskim budżetem, następnie zalecamy jego podniesienie dopiero po osiągnięciu rentowności kampanii (ROI > 100%).
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, dlatego wyceniamy działania w zależności od potrzeb Klienta. Aby można było oszacować koszt obsługi kampanii Google Ads przygotowaliśmy cennik z wyszczególnionymi 3 głównymi pakietami. CENNIK
Wyznajemy zasadę WIN WIN, dlatego naszym celem jest to, aby Klient chciał z nami współpracować, a nie musiał. Umowy zawieramy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia po trzech miesiącach współpracy.
Chcesz zobaczyć nasze dotychczasowe projekty? Sprawdź nasze portfolio!
Zobacz, co inni o nas mówią!
Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.
Wypełnij zgłoszenie a nasz konsultant w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twojego projektu.