Google Ads - czym jest?
Marketing B2B powinien odpowiadać na potrzeby lub wyzwania Twojej Grupy Docelowej. A gdzie większość ludzi szuka rozwiązania swoich problemów? W wyszukiwarce Google. Dlatego tak ważne jest, aby się w niej znaleźć. Dzięki kampanii w Google Ads nie tylko znajdziesz się w wynikach wyszukiwarki, ale od razu pojawisz się na jej najwyższych pozycjach, które są najczęściej klikane przez użytkowników.
Warto zainwestować w kampanię Google Ads, aby Twoi Klienci trafiali do Ciebie zamiast do Twojej konkurencji. W ten sposób pozyskasz ruch na swoją stronę, gdzie będziesz mógł zaprezentować swoją ofertę lub produkt oraz zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu lub zakupu.
Dzięki kampaniom Google Ads możesz powracać do swoich odbiorców dzięki reklamom remarketingowym (reklamy kroczące, retargetowanie). W sprzedaży B2B proces zakupowy często trwa o wiele dłużej, przez co kiedy Klient odwiedzi Twoją stronę, lecz nie dokona zakupy to dzięki remarketingowi w Google Ads możesz wrócić do takiego użytkownika z banerem reklamowym, który po kliknięciu przeniesie go do treści powiązanej z głębszą warstwą lejka marketingowego (np.: strona z lead magnetem do pobrania).
UWAGA: Kampania Google Ads wymaga odpowiednio przygotowanej strony internetowej.