Kariera

Strona główna > Kariera

Dlaczego Brand new Brand?

discount bag

Możliwość rozwoju zawodowego

Jesteśmy otwarci na Twoją chęć rozwoju, dlatego pracując w naszej agencji masz szansę wspinać się po kolejnych szczeblach kariery.

people

Zgrany zespół

U nas możesz liczyć na wsparcie
innych osób z zespołu, a także na miłą atmosferze w biurze.

relations

Szkolenia wewnętrzne

Aktualna wiedza to dla nas priorytet, dlatego chętnie bierzemy udział w branżowych szkoleniach i kursach.

Aktywne oferty

Do swojego teamu poszukujemy nowej osoby na stanowisko Google Ads Specialist, która posiada minimum roczne doświadczenie w kampaniach PPC i jest otwarta na zmianę w karierze.

Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
  • Minimum rok praktycznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
  • Dobra znajomości Google Analytics, GTM, GMC
  • Doświadczenie w opracowywaniu strategii SEM
  • Umiejętności analityczne w kontekście zarządzania kampaniami, szybkiego wyciągania wniosków oraz formułowania strategii
  • Praktyka w obsłudze klienta i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
  • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
  • Planowanie i tworzenie kampanii Google Ads
  • Zarządzanie budżetami reklamowymi
  • Raportowanie działań i wyników
  • Współpraca z Frafikami, Programistami, Copywriterami, Webmasterami i Project Managerami
  • Współpraca z klientami – omawianie strategii, odpowiadanie na maile i telefony, utrzymanie pozytywnych relacji
Dlaczego Brand new Brand?
  • Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia: Umowa zlecenie, UoP lub B2B
  • Młody zespół, dla których marketing to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja
  • Samodzielność działania

Aplikuj

Do naszego zespołu chętnie zatrudnimy handlowca z doświadczeniem w branży reklamowej. Jeśli znasz się na marketingu lub miałeś okazję sprzedawać podobne usługi, będzie to dla Ciebie dodatkowy atut. Oferujemy wynagrodzenie w formie podstawy i atrakcyjnych prowizji od sprzedaży.

Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane doświadczenie w sprzedaży dla agencji marketingowych lub w pracy marketera),
  • Znajomość podstawowych zagadnień marketingowych, dotyczących m.in. Facebook ADS, Google ADS, mediów społecznościowych. Reszty nauczymy Cię sami
  • Wysoka orientacja na realizację celów – nastawienie na wynik, zadaniowe podejście,
  • Samodzielność i systematyczność,
  • Dobra organizacja pracy.
Zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie umów oraz negocjowanie stawek.
  • Dbanie o rozwój współpracy z klientami.
  • Współpraca z innymi działami firmy, m.in. działem marketingowców, copywriterów lub programistów.
  • Budowanie świadomości i pozycji Brand new Brand na rynku agencji marketingowych.
  • Działanie w aspekcie doradztwa, przygotowywania ofert handlowych i umów sprzedaży.

Aplikuj

Dołącz do zespołu Brand new Brand!

Prześlij nam swoje CV, a jeśli posiadasz portfolio, dołącz je do swojej aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • biuro@brandnewbrand.pl
  • +48 600 137 349