Naszym klientem jest firma Automationstechnik, powstała w 1996 roku, specjalizująca się w projektowaniu i budowie maszyn oraz linii montażowych, przeznaczonych do automatyzacji procesów produkcyjnych. Firma posiada bogate doświadczenie w realizacji setek projektów na indywidualne zamówienia wiodących polskich i zagranicznych producentów z branży samochodowej, elektrotechnicznej i AGD.
Firma zgłosiła się do nas w celu stworzenia strony internetowej, która skutecznie przedstawi ofertę oraz wpłynie na zwiększenie ilości konwersji. Głównym celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie witryny, która nie tylko atrakcyjnie prezentuje szeroką gamę usług firmy, ale także skutecznie prowadzi odwiedzających przez lejek marketingowy. Naszym zadaniem było zapewnienie, że struktura strony będzie odpowiadać będzie potrzebom i oczekiwaniom buyer persony, zapewniając płynne prowadzenie odwiedzających przez proces zakupowy.
Stworzyliśmy stronę internetową, wykorzystując wcześniej przygotowany przez nas opis buyer persony i lejek marketingowy. Skupiliśmy się na podziale oferty na dwie części, w których jedna była opisem usług, a druga ofertą handlową. Dzięki temu użytkownik szybko może znaleźć potrzebne informacje.Nasza szczególna uwaga skierowana została na rozbudowaną architekturę strony, zwłaszcza w podstronach ofertowych, aby zapewnić użytkownikom bogaty materiał informacyjny i zwiększyć ich zaufanie do marki.
Nowa strona internetowa została zaprojektowana z myślą o grupie docelowej, zapewniając dostęp do wszystkich kluczowych informacji.
Spersonalizowana architektura strony zapewnia płynną nawigację, co ułatwia potencjalnym klientom przejście przez proces sprzedażowy.
Intuicyjnie stworzona strona z przejrzystą ofertą pozytywnie wpływa na pozyskiwanie potencjalnych klientów.
Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.