Redan SA

Krótki opis klienta

Firma Redan S.A z Łodzi zajmuje się logistyką dla sklepów internetowych. Oferuje kompleksowe usługi z zakresu logistyki, takie jak: przygotowanie zamówień, obsługa zwrotów i reklamacji, audyty logistyczne. Firma działa na polskim rynku oferując także międzynarodowy transport umożliwiający sprzedaż na rynkach zagranicznych. Właściciele zdecydowali się skorzystać z naszych usług w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych, łącząc ją z kampaniami SEM. aby efektywnie promować swoje usługi oraz rozwijać obecność na rynku.

Wyzwanie/cel

Głównym celem strategicznym było budowanie szerokiej świadomości o istnieniu firmy Redan S.A.. Wyzwaniem było to, aby firma nie była postrzegana jedynie jako magazyn, lecz jako profesjonalny partner biznesowy oferujący kompleksowe rozwiązania logistyczne. Pragnęliśmy podkreślić unikalne podejście firmy, zdolność do profesjonalnego zarządzania logistyką oraz umiejętność przywracania produktów do obiegu handlowego.

Nasze rozwiązania

W ramach naszej współpracy, opracowaliśmy strategię komunikacji. Przeprowadziliśmy szczegółową analizę profilu idealnego klienta, monitorowaliśmy działania konkurencji, a także wyznaczyliśmy kluczowe komunikaty oraz wartości firmy. Stworzyliśmy także key visual, obejmujący szablony graficzne do postów i reklam, zapewniając spójność z witryną internetową. Wybraliśmy media społecznościowe, w których przebywa grupa docelowa. Są nimi: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Publikacje pojawiają się 8 razy w miesiącu, co zapewnia systematyczność. W komunikacji wykorzystaliśmy format edukacyjnych karuzel, dostarczając wartościowych wskazówek i informacji, jednocześnie budując pozytywne skojarzenia z firmą Redan S.A. jako pomocnym partnerem biznesowym.

Korzyści

W efekcie podjętych działań, firma przyciąga setki odwiedzających na swoją stronę internetową za pośrednictwem mediów społecznościowych. Istotnym rezultatem jest wysoki odsetek zaangażowania użytkowników, przekraczający średnio 50% na kwartał. Ten dynamiczny ruch stanowi solidną podstawę dla prowadzenia efektywnych kampanii płatnych, zwłaszcza w kontekście remarketingu w kampaniach Facebook Ads i Google Ads. Dzięki tej strategii, potencjalni klienci, którzy odwiedzili stronę, spotykają reklamy przypominające o ofercie w różnych miejscach sieci, co zwiększa szanse na skuteczne przyciągnięcie ich uwagi i zainteresowanie.

Skontaktuj się z nami TEST

Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.

Wypełnij formularz