Wyzwanie/cel
Głównym celem strategicznym było budowanie szerokiej świadomości o istnieniu firmy Redan S.A.. Wyzwaniem było to, aby firma nie była postrzegana jedynie jako magazyn, lecz jako profesjonalny partner biznesowy oferujący kompleksowe rozwiązania logistyczne. Pragnęliśmy podkreślić unikalne podejście firmy, zdolność do profesjonalnego zarządzania logistyką oraz umiejętność przywracania produktów do obiegu handlowego.
Nasze rozwiązania
W ramach naszej współpracy, opracowaliśmy strategię komunikacji. Przeprowadziliśmy szczegółową analizę profilu idealnego klienta, monitorowaliśmy działania konkurencji, a także wyznaczyliśmy kluczowe komunikaty oraz wartości firmy. Stworzyliśmy także key visual, obejmujący szablony graficzne do postów i reklam, zapewniając spójność z witryną internetową. Wybraliśmy media społecznościowe, w których przebywa grupa docelowa. Są nimi: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Publikacje pojawiają się 8 razy w miesiącu, co zapewnia systematyczność. W komunikacji wykorzystaliśmy format edukacyjnych karuzel, dostarczając wartościowych wskazówek i informacji, jednocześnie budując pozytywne skojarzenia z firmą Redan S.A. jako pomocnym partnerem biznesowym.