Kampania marketingowa – Sobieski Biżuteria
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Tagi: Facebook | Facebook Ads | Instagram
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Klient zwrócił się do nas z pomysłem na własny biznes. Razem określiliśmy jego cele. Następnie wykonaliśmy całość prac wokół marki, w tym zaprojektowaliśmy logo, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sklep internetowy, a także rozpoczęliśmy kampanie Social Media.
Branża: Biżuteria
Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads
Wyzwanie: Stworzenie nowej marki
Rynek: Polska
Wśród głównych celów marketingowych naszego klienta było rozpoczęcie działalności, dotarcie do grupy docelowej, aby ta mogła poznać markę, jak również sprzedaż produktów na sklepie internetowym.
Najważniejszym wyzwaniem było więc rozpromowanie marki należącej do branży już przepełnionej różnorodnymi firmami. Obecnie klient prowadzi sklep internetowy, a także 6 salonów stacjonarnych YES.
Efektem naszych działań było rozpromowanie firmy. Od zera zbudowaliśmy markę, która obecnie cieszy się wysokim wskaźnikiem zakupów na sklepie internetowym. Firma współpracuje z wieloma innymi markami, m.in. z przedsiębiorstwem Balticus zajmującym się produkcją ekskluzywnych polskich zegarków.
Na profilach w mediach społecznościowych znacząco wzrosło zaangażowanie społeczności.
Wynikiem stworzonych przez nas kampanii płatnych jest wysoki wskaźnik odpowiadający zakupom w witrynie. Dzięki czemu działania marketingowe przeradzają się w konkretny zysk klienta.
Polubień na fanpage'u Facebookowym!
Zasięg na Instagramie
Zasięg na Facebooku
Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?