Kampania Marketingowa - Agencja Reklamowa

Kampania Marketingowa

Facebook Ads | Google Ads | Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.


Tagi: | |

Stan początkowy

Klient zwrócił się do nas z pomysłem na własny biznes. Razem określiliśmy jego cele. Następnie wykonaliśmy całość prac wokół marki, w tym zaprojektowaliśmy logo, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sklep internetowy, a także rozpoczęliśmy kampanie Social Media.

Branża: Biżuteria

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Stworzenie nowej marki

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Wśród głównych celów marketingowych naszego klienta było rozpoczęcie działalności, dotarcie do grupy docelowej, aby ta mogła poznać markę, jak również sprzedaż produktów na sklepie internetowym.

Najważniejszym wyzwaniem było więc rozpromowanie marki należącej do branży już przepełnionej różnorodnymi firmami. Obecnie klient prowadzi sklep internetowy, a także 6 salonów stacjonarnych YES.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii komunikacji,
  • Stworzenie planu marketingowego,
  • Stworzenie lejka marketingowego,
  • Research dotyczący konkurencyjnych firm i ich działań,
  • Research dotyczący obecnie obowiązujących trendów,
  • Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej,
  • Utworzenie fanpage’a na Facebooku oraz konta firmowego na Instagramie,
  • Regularne publikowanie postów,
  • Ciągły kontakt z odbiorcami fanpage’a, szybkie odpowiadanie na komentarze oraz wiadomości,
  • Planowanie i realizowanie konkursów na Social Media.

Efekt

Efektem naszych działań było rozpromowanie firmy. Od zera zbudowaliśmy markę, która obecnie cieszy się wysokim wskaźnikiem zakupów na sklepie internetowym. Firma współpracuje z wieloma innymi markami, m.in. z przedsiębiorstwem Balticus zajmującym się produkcją ekskluzywnych polskich zegarków.

Na profilach w mediach społecznościowych znacząco wzrosło zaangażowanie społeczności.

Wynikiem stworzonych przez nas kampanii płatnych jest wysoki wskaźnik odpowiadający zakupom w witrynie. Dzięki czemu działania marketingowe przeradzają się w konkretny zysk klienta.

WYNIKI

> 2 400

Polubień na fanpage'u Facebookowym!

200 tys.

Zasięg na Instagramie

1 mln.

Zasięg na Facebooku

*stan na kwiecień 2022r.

Chciałbyś abyśmy zrealizowali taki projekt dla Ciebie? Umów się na bezpłatną konsultację z naszym doradcą. Sprawdzimy czy będziemy mogli Ci pomóc.