Kampania marketingowa – Quadowanie

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.

Stan początkowy

Klient, który w swojej ofercie ma najlepszej jakości części i akcesoria do quada zwrócił się do nas z prośbą stworzenia kampanii Social Media i SEM w celu promowania marki i zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie internetowym.

Zaproponowaliśmy klientowi kampanie Facebook ADS oraz Google ADS, a także uspójnienie wizerunku marki w social mediach.

Branża: Motoryzacyjna

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Sprzedaż

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Celem marketingowym prowadzonych przez nas działań było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym oraz zwiększenie zasięgu w Social Mediach i zbudowanie społeczności wokół marki.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii marketingowej,
  • Stworzenie planu marketingowego,
  • Research wśród konkurencyjnych firm,
  • Stworzenie kampanii Facebook ADS,
  • Stworzenie kampanii Google ADS,
  • Zaprojektowanie key visual,
  • Tworzenie ofertowych postów w social mediach.

Efekt

Dzięki naszym działaniom udało się dotrzeć do potencjalnych klientów oraz zwiększyć zasięg na social mediach. Znacznie wzrosła również sprzedaż w sklepie internetowym klienta. Działania reklamowe i kampania Facebook ADS przyczyniły się także do dotarcia do potencjalnych klientów i budowania społeczności w Social Mediach.

 

WYNIKI

150 tys.

zasięgu miesięcznie

> 5 000 %

ROAS kampanii

< 10 zł

średni koszt za zakup z Facebook ADS oraz Google Ads

Skontaktuj się z nami

Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.

Wypełnij formularz