W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Klient zgłosił się do nas z prośbą wykonania reklam Facebook ADS.
Zaproponowaliśmy Klientowi kampanię wizerunkową oraz sprzedażową Facebook ADS. Oprócz tego zasugerowaliśmy zmiany w prowadzeniu Social Mediów, proponując inny rodzaj zdjęć w publikowanych postach.
Branża: Biżuteria
Technologia: Facebook Ads
Wyzwanie: Sprzedaż
Rynek: Polska
Celem marketingowym Klienta była przede wszystkim sprzedaż. Wyszliśmy z propozycją zaprojektowania spójnej identyfikacji wizualnej ze stroną internetową.
Dzięki temu, że zaproponowaliśmy klientowi inną charakterystykę wyglądu Instagrama, znacznie wzrosła liczba obserwujących oraz reakcje pod postami. Promowane przez nas posty konkursowe również cieszyły się dużą popularnością. Nasze sugestie i działania sprawiły, że marka ma charakter premium.
koszt za zakup w kampanii Facebook ADS
zasięg kampanii reklamowej na ruch
średni zasięg postów na Instagramie
Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.