Kampania marketingowa – Grube Lolo – Agencja Marketingowa

Kampania marketingowa – Grube Lolo

Facebook Ads | Google Ads | Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.


Tagi: | |

Wyzwanie

Współpraca z marką Grube Lolo rozpoczęła się w 2021 roku, gdy pandemiczne problemy rynkowe nadal zbierały żniwa. Firma, choć działała już od 10 lat na rynku, miała problemy ze zwiększeniem sprzedaży. Klient zgłosił się do nas z chęcią rozpoczęcia kampanii Ads na Facebooku oraz Google, a także poprawy kampanii Social Media.

Branża: Odzieżowa

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Rozwój marki

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Ze względu na cel marketingowy, którym było zwiększenie sprzedaży, jak również ujednolicenie identyfikacji wizualnej, oprócz kampanii Social Media oraz kampanii SEM, dodatkowo w planie marketingowym zawarliśmy kampanię mailingową, a także zoptymalizowanie sklepu internetowego oraz sklepu Facebook.

Grube Lolo to marka, która już przed podjęciem współpracy była znana wśród odpowiedniej dla siebie grupy odbiorczej. Zależało nam jednak, aby znacznie zwiększyć jej zasięg. Podstawą naszych działań było określenie KPI firmy. Dzięki zoptymalizowanym reklamom na Facebook ADS oraz Google ADS sprzedaż ze sklepu internetowego jest w stanie wzrosnąć kilkukrotnie. Decydując się na kampanię mailingową chcieliśmy przekazać stałym klientom informacje na temat nowych kolekcji lub zniżek tak, aby poczuli się oni przez nas zadbani. Wykreowaliśmy tym samym indywidualne podejście do klientów firmy. Natomiast dzięki optymalizacji sklepu zyskaliśmy intuicyjny proces zakupowy.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii działań marketingowych,
  • Przygotowanie analizy SWOT, 
  • Research konkurencyjnych firm i ich działań, a także obecnych trendów,
  • Wykonanie spójnej identyfikacji wizualnej, kojarzącej się bezpośrednio z marką Grube Lolo,
  • Tworzenie postów na media społecznościowe o charakterze ofertowym, okolicznościowym oraz lifestylowym, 
  • Stworzenie grupy na Facebooku StreetWorld Grube Lolo – wolność i niezależność, zrzeszającej fanów marki, 
  • Przygotowanie i optymalizowanie kampanii reklamowych na Facebook ADS oraz Google ADS, 
  • Stworzenie i regularne wysyłanie kampanii mailingowej, 
  • Ciągły kontakt z fanami w oparciu o Social Media. 

Efekt

Efektem naszych działań jest przede wszystkim wzrost rozpoznawalności marki, przekładający się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Na profilach w Social Mediach zauważyliśmy znaczący przyrost zainteresowania oraz zaangażowania odbiorców. Wielu konsumentów oznacza markę na swoich relacjach oraz postach. 

Dodatkowo kampanie reklamowe bezpośrednio wpłynęły na wzrost sprzedaży oferowanych produktów. 

WYNIKI

ok. 60 tys.

Polubień na Facebooku!

ok. 200

Członków grupy Facebookowej

Ok. 2000

Obserwatorów na Instagramie

Skonsultuj swój pomysł na
Kampanię marketingową

Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?