Kampania marketingowa – Grube Lolo
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Tagi: Facebook | Facebook Ads | Instagram
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Współpraca z marką Grube Lolo rozpoczęła się w 2021 roku, gdy pandemiczne problemy rynkowe nadal zbierały żniwa. Firma, choć działała już od 10 lat na rynku, miała problemy ze zwiększeniem sprzedaży. Klient zgłosił się do nas z chęcią rozpoczęcia kampanii Ads na Facebooku oraz Google, a także poprawy kampanii Social Media.
Branża: Odzieżowa
Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads
Wyzwanie: Rozwój marki
Rynek: Polska
Ze względu na cel marketingowy, którym było zwiększenie sprzedaży, jak również ujednolicenie identyfikacji wizualnej, oprócz kampanii Social Media oraz kampanii SEM, dodatkowo w planie marketingowym zawarliśmy kampanię mailingową, a także zoptymalizowanie sklepu internetowego oraz sklepu Facebook.
Grube Lolo to marka, która już przed podjęciem współpracy była znana wśród odpowiedniej dla siebie grupy odbiorczej. Zależało nam jednak, aby znacznie zwiększyć jej zasięg. Podstawą naszych działań było określenie KPI firmy. Dzięki zoptymalizowanym reklamom na Facebook ADS oraz Google ADS sprzedaż ze sklepu internetowego jest w stanie wzrosnąć kilkukrotnie. Decydując się na kampanię mailingową chcieliśmy przekazać stałym klientom informacje na temat nowych kolekcji lub zniżek tak, aby poczuli się oni przez nas zadbani. Wykreowaliśmy tym samym indywidualne podejście do klientów firmy. Natomiast dzięki optymalizacji sklepu zyskaliśmy intuicyjny proces zakupowy.
Efektem naszych działań jest przede wszystkim wzrost rozpoznawalności marki, przekładający się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Na profilach w Social Mediach zauważyliśmy znaczący przyrost zainteresowania oraz zaangażowania odbiorców. Wielu konsumentów oznacza markę na swoich relacjach oraz postach.
Dodatkowo kampanie reklamowe bezpośrednio wpłynęły na wzrost sprzedaży oferowanych produktów.
Polubień na Facebooku!
Członków grupy Facebookowej
Obserwatorów na Instagramie
Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?