Kampania marketingowa – Classic Cars Warsaw
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media.
Tagi: Facebook | Instagram | social media | social media marketing
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media.
Klient zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie kampanii wizerunkowej. Firma posiada dwa profile na Social Mediach: Classic Car oraz BMW do ślubu. Dotychczas posty udostępnione na założonych profilach nie przynosiły wystarczającego zasięgu.
Branża: Motoryzacyjna
Technologia: Facebook, Instagram
Wyzwanie: Kampania wizerunkowa oraz pozyskanie klientów
Rynek: Polska
Na profilu Classic Car zaproponowaliśmy stworzenie serii postów, m.in.: opisujących najbardziej znane Klasyki samochodowe, dotyczących inwestowania w oldtimery, a także serię gdzie wybrać się swoim Klasykiem. Natomiast w przypadku profilu BMW do ślubu zaproponowaliśmy odpowiednią identyfikację wizualną oraz tworzenie postów ofertowych. W obu przypadkach zasugerowaliśmy marketing szeptany.
Tworząc specjalne serie tematyczne – teksty, które mają wartość, budujemy pozycję ekspercką oraz przedstawiamy się jako specjalista w danej dziedzinie. Korzystając z marketingu szeptanego dodatkowo poszerzamy grono naszych odbiorców oraz zwiększamy organiczny zasięg postów. W przypadku profili ofertowych tworzenie specjalnych grafik i tekstów ogłoszeniowych docieramy z krótkim, acz wartościowym przekazem do potencjalnych odbiorców.
Efektem naszych działań było bezpośrednie zwiększenie zasięgu postów w przypadku obu profili. Dzięki Employer Brandingu pozyskaliśmy dla Klienta nowego pracownika. Wzrosła również rozpoznawalności marki osobistej Klienta, napływały zapytania o usługę wynajmu Klasyków.
obserwujących profil Classic Car na FB
odbiorców z ruchu organicznego
zasięg organiczny postów
Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?