Kampania marketingowa – Butik La Moda
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Tagi: Facebook | Facebook Ads | Instagram
Facebook Ads | Google Ads | Social Media
W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
Klientka zwróciła się do nas, gdyż chciała rozszerzyć swoją dotychczasową działalność sklepów stacjonarnych o sklep internetowy.
Branża: Modowa
Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads
Wyzwanie: Sprzedaż, kampania wizerunkowa
Rynek: Polska
Podstawą rozpoczęcia naszych działań było zaprojektowanie oraz wdrożenie sklepu internetowego. W związku z tym zaproponowaliśmy Klientce identyfikację wizualną, na której mogliśmy także oprzeć wszelkie działania marketingowe. Wyszliśmy również z propozycją zmiany w prowadzeniu Social Media, stworzenia grupy na Facebooku zrzeszającej odbiorców La Mody, a także kampanii Facebook ADS oraz marketingu szeptanego.
Zaprojektowanie i wdrożenie nowego sklepu internetowego pozwoliło nam rozpocząć kampanię Social Media oraz Facebook ADS. Stworzenie odrębnej grupy na Facebooku było związane stricte z działalnością właścicielki La Mody, jaką jest prowadzenie Live’ów sprzedażowych. W przypadku Butiku La Moda wprowadziliśmy również marketing szeptany, dzięki któremu znacznie powiększyliśmy zasięg profilu.
Dzięki naszym działaniom znacznie zwiększył się zasięg postów Butiku La Moda, a także liczba odbiorców lubiących profil Facebook’owy. Kampanie reklamowe pozwoliły nasilić ruch w sklepie internetowym. Ze względu na kampanię marketingową zauważono również znaczny wzrost aktywności odbiorców na profilach marki.
polubień na profilu facebookowym
członków grupy na Facebooku
zasięg posta
Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?