Kampania marketingowa – Butik La Moda – Agencja Marketingowa

Kampania marketingowa – Butik La Moda

Facebook Ads | Google Ads | Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.


Tagi: | |

Wyzwanie

Klientka zwróciła się do nas, gdyż chciała rozszerzyć swoją dotychczasową działalność sklepów stacjonarnych o sklep internetowy.

Branża: Modowa

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Sprzedaż, kampania wizerunkowa

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Podstawą rozpoczęcia naszych działań było zaprojektowanie oraz wdrożenie sklepu internetowego. W związku z tym zaproponowaliśmy Klientce identyfikację wizualną, na której mogliśmy także oprzeć wszelkie działania marketingowe. Wyszliśmy również z propozycją zmiany w prowadzeniu Social Media, stworzenia grupy na Facebooku zrzeszającej odbiorców La Mody, a także kampanii Facebook ADS oraz marketingu szeptanego.

Zaprojektowanie i wdrożenie nowego sklepu internetowego pozwoliło nam rozpocząć kampanię Social Media oraz Facebook ADS. Stworzenie odrębnej grupy na Facebooku było związane stricte z działalnością właścicielki La Mody, jaką jest prowadzenie Live’ów sprzedażowych. W przypadku Butiku La Moda wprowadziliśmy również marketing szeptany, dzięki któremu znacznie powiększyliśmy zasięg profilu.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii komunikacji,
  • Stworzenie planu marketingowego,
  • Stworzenie lejka marketingowego,
  • Research konkurencyjnych firm,
  • Zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego,
  • Importowanie produktów na sklep internetowy,
  • Utworzenie kampanii Facebook ADS,
  • Regularne publikowanie postów na Social Mediach.

Efekt

Dzięki naszym działaniom znacznie zwiększył się zasięg postów Butiku La Moda, a także liczba odbiorców lubiących profil Facebook’owy. Kampanie reklamowe pozwoliły nasilić ruch w sklepie internetowym. Ze względu na kampanię marketingową zauważono również znaczny wzrost aktywności odbiorców na profilach marki.

WYNIKI

> 7 tys.

polubień na profilu facebookowym

Ok. 2000

członków grupy na Facebooku

> 70 000

zasięg posta

Skonsultuj swój pomysł na
Kampanię marketingową

Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?