Kampania marketingowa - Classic Car - Agencja Reklamowa

Kampania marketingowa – Classic Car

Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media.


Tagi: | | |

Wyzwanie

Klient zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie kampanii wizerunkowej. Firma posiada dwa profile na Social Mediach: Classic Car oraz BMW do ślubu. Dotychczas posty udostępnione na założonych profilach nie przynosiły wystarczającego zasięgu.

Branża: Motoryzacyjna

Technologia: Facebook, Instagram

Wyzwanie: Kampania wizerunkowa oraz pozyskanie klientów

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Na profilu Classic Car zaproponowaliśmy stworzenie serii postów, m.in.: opisujących najbardziej znane Klasyki samochodowe, dotyczących inwestowania w oldtimery, a także serię gdzie wybrać się swoim Klasykiem. Natomiast w przypadku profilu BMW do ślubu zaproponowaliśmy odpowiednią identyfikację wizualną oraz tworzenie postów ofertowych. W obu przypadkach zasugerowaliśmy marketing szeptany.

Tworząc specjalne serie tematyczne – teksty, które mają wartość, budujemy pozycję ekspercką oraz przedstawiamy się jako specjalista w danej dziedzinie. Korzystając z marketingu szeptanego dodatkowo poszerzamy grono naszych odbiorców oraz zwiększamy organiczny zasięg postów. W przypadku profili ofertowych tworzenie specjalnych grafik i tekstów ogłoszeniowych docieramy z krótkim, acz wartościowym przekazem do potencjalnych odbiorców.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii działań marketingowych,
  • Wykonanie spójnej identyfikacji wizualnej dla obu profili,
  • Tworzenie postów na media społecznościowe o charakterze ofertowym, okolicznościowym oraz lifestyle’owym,
  • Ciągły kontakt z fanami w oparciu o Social Media,
  • Udostępnianie postów dotyczących Employer Brandingu.

Efekt

Efektem naszych działań było bezpośrednie zwiększenie zasięgu postów w przypadku obu profili. Dzięki Employer Brandingu pozyskaliśmy dla Klienta nowego pracownika. Wzrosła również rozpoznawalności marki osobistej Klienta, napływały zapytania o usługę wynajmu Klasyków.

 

WYNIKI

> 3,5 tys.

obserwujących profil Classic Car na FB

>1500

odbiorców z ruchu organicznego

> 400

zasięg organiczny postów

Skonsultuj swój pomysł na
Kampanię Facebook Ads

Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?