Kampania marketingowa - APJ Garage - Agencja Reklamowa

Kampania marketingowa – APJ Garage

Facebook Ads | Google Ads | Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads. 


Tagi: | | |

Wyzwanie

APJ Garage to salon detailingowy specjalizujący się przede wszystkim w zabezpieczeniu lakieru samochodu. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wprowadzenie zmian na stronie internetowej, stworzenie kampanii Facebook ADS oraz prowadzenie Social Mediów. Wkrótce powiększyliśmy również naszą współpracę o kampanię reklamową Google ADS.

Branża: Motoryzacyjna

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Kampania wizerunkowa oraz pozyskanie klientów

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Celem marketingowym działań dla APJ Garage było przede wszystkim zwiększenie ilości rezerwacji usługi. Podstawą naszych działań było więc zaprojektowanie i wdrożenie zmian na obecnej stronie internetowej Klienta.  Zaproponowaliśmy regularne prowadzenie Social Mediów (zgodnie z przyjętą strategią), dzięki którym bylibyśmy w stanie przedstawić zakres usług Klienta. Dodatkowo przeprowadziliśmy kampanie Facebook ADS oraz Google ADS.

Zmiany na stronie internetowej polegały między innymi na wprowadzeniu możliwości kontaktu z salonem poprzez specjalny formularz, jak również usystematyzowaniu oferty i cennika firmy. Celem kampanii Facebook ADS oraz Google ADS było zebranie zainteresowanych usługami osób i przekierowanie ich na stronę, na której znajdą numer kontaktowy. Social Media i ich prowadzenie miały na celu zwiększenie świadomości odbiorców nt. marki, a także pokazanie Case Studies dotychczasowych działań. Na profilach marki udostępniono więc zdjęcia i treści dotyczące przeprowadzonych realizacji.

 

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii komunikacji,
  • Przygotowanie planu marketingowego,
  • Utworzenie lejka marketingowego,
  • Research dotyczący konkurencyjnych firm i ich działań,
  • Zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony internetowej,
  • Regularne publikowanie postów na Facebooku oraz Instagramie marki,
  • Utworzenie kampanii Facebook ADS,
  • Utworzenie konta Google ADS oraz rozpoczęcie działań marketingowych na tej platformie,
  • Kontakt z aktywnymi odbiorcami na fanpage’ach.

Efekt

Efektem naszych działań było zwiększenie ilości zapytań ze strony. Wzrosła także rozpoznawalność marki, czego potwierdzeniem jest m.in. zasięg postów na Social Mediach.

 

 

WYNIKI

6%

CTR w kampanii na promowanie postów

2 tys.

średnia aktywność postów

> 17 tys.

średni zasięg w kampanii na zasięg posta

Skonsultuj swój pomysł na
Kampanię Facebook Ads

Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?