W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.
APJ Garage to salon detailingowy specjalizujący się przede wszystkim w zabezpieczeniu lakieru samochodu. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wprowadzenie zmian na stronie internetowej, stworzenie kampanii Facebook ADS oraz prowadzenie Social Mediów. Wkrótce powiększyliśmy również naszą współpracę o kampanię reklamową Google ADS.
Branża: Motoryzacyjna
Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads
Wyzwanie: Kampania wizerunkowa oraz pozyskanie klientów
Rynek: Polska
Celem marketingowym działań dla APJ Garage było przede wszystkim zwiększenie ilości rezerwacji usługi. Podstawą naszych działań było więc zaprojektowanie i wdrożenie zmian na obecnej stronie internetowej Klienta. Zaproponowaliśmy regularne prowadzenie Social Mediów (zgodnie z przyjętą strategią), dzięki którym bylibyśmy w stanie przedstawić zakres usług Klienta. Dodatkowo przeprowadziliśmy kampanie Facebook ADS oraz Google ADS.
Zmiany na stronie internetowej polegały między innymi na wprowadzeniu możliwości kontaktu z salonem poprzez specjalny formularz, jak również usystematyzowaniu oferty i cennika firmy. Celem kampanii Facebook ADS oraz Google ADS było zebranie zainteresowanych usługami osób i przekierowanie ich na stronę, na której znajdą numer kontaktowy. Social Media i ich prowadzenie miały na celu zwiększenie świadomości odbiorców nt. marki, a także pokazanie Case Studies dotychczasowych działań. Na profilach marki udostępniono więc zdjęcia i treści dotyczące przeprowadzonych realizacji.
Efektem naszych działań było zwiększenie ilości zapytań ze strony. Wzrosła także rozpoznawalność marki, czego potwierdzeniem jest m.in. zasięg postów na Social Mediach.
CTR w kampanii na promowanie postów
średnia aktywność postów
średni zasięg w kampanii na zasięg posta
Masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, bądź odwiedzenie naszego biura.