Kampania marketingowa – Świat Snu – Agencja Marketingowa

Kampania marketingowa – Świat Snu

Facebook Ads | Google Ads | Social Media

W kampanii tworzonej dla Klienta zastosowano: działania Social Media, Kampanię Facebook Ads oraz Google Ads.


Tagi: | |

Wyzwanie

Świat Snu to polska firma, która w swojej ofercie ma najwyższej jakości tekstylia, takie jak zestawy pościeli, poszewki, prześcieradła, jak i również koce i ręczniki. 

Klient zwrócił się do nas w celu założenia sklepu internetowego i sprzedaży produktów. Zaproponowaliśmy również spójną komunikację w Social Mediach Klienta.

 

Branża: Dla domu

Technologia: Facebook, Instagram, Facebook Ads, Google Ads

Wyzwanie: Sprzedaż, kampania wizerunkowa

Rynek: Polska

Cel Marketingowy

Celem marketingowym Klienta była przede wszystkim sprzedaż. Wyszliśmy z propozycją zaprojektowania strony internetowej spójnej z identyfikacją w Social Mediach. Zaproponowaliśmy serię “opowieści” związanych ze światem snu w Social Mediach klienta, które wysyłali nam obserwatorzy. Dzięki takim działaniom udało nam się zbudować silną społeczność potencjalnych klientów, którzy chętnie wymieniali się swoimi spostrzeżeniami lub komentowali treści.

Podejmowane działania

  • Stworzenie strategii marketingowej,
  • Stworzenie planu marketingowego,
  • Zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego,
  • Tworzenie contentu w Social Mediach,
  • Promowanie produktów w sklepie internetowym,
  • Kampania Facebook ADS oraz Google ADS,
  • Wchodzenie w interakcję z użytkownikami fanpage oraz portali społecznościowych.

Efekt

Efektem naszych działań było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Klienta. Do wzrostu zasięgów przyczyniło się również tworzenie atrakcyjnego i kreatywnego contentu, jakim były historie klientów Świata Snu. Pozwoliło to na zbudowanie silnej społeczności w social mediach Klienta.

WYNIKI

> 2 tys.

polubień fanpage

> 85 tys.

zasięg posta na Facebook'u

> 6 tys.

kont, do których dotarliśmy na Instagramie

Skonsultuj swój pomysł na
Kampanię marketingową

Zastanawiasz się czy Twój pomysł na kampanię wypali? Obawiasz się czy nie przepalisz budżetu reklamowego na bezskuteczne działania?