Sklep internetowy – Butik La Moda
Celem stworzenia sklepu internetowego Butik La Moda było stworzenie miejsca, w którym możliwe byłoby rozpoczęcie sprzedaży online, oprócz dotychczas prowadzonej sprzedaży stacjonarnej.
Z rozmów, a także wypełnionego przez Klientkę briefu, dowiedzieliśmy się, że główną grupę odbiorczą stanowią kobiety w konkretnym wieku i konkretnymi zainteresowaniami. W związku z tym stronę wykonaliśmy w kolorze różowym oraz białym, który nawiązywałby nie tylko do identyfikacji wizualnej marki (np. logo), ale również do grupy docelowej.
Jako agencja marketingowa wykonujemy sklepy internetowe, które nie tylko są ładne i przyjemne dla oka, ale również funkcjonalne. Przede wszystkim skupiamy się na optymalizacji strony tak, aby w przyszłości przeprowadzane kampanie reklamowe działały sprawnie. Pomagamy również w wyborze domeny, a także wykupieniu hostingu.
Ze względu na produkty, które są sprzedawane w sklepie internetowym, dopasowaliśmy menu, uwzględniając wszystkie kategorie odzieży, o których wspomniała Klientka.